19. jan. 2007

Da er det helg!

Enda en kveld har gått til å jobbe med bloggen. Jeg storkoser meg! Men nå er det helg og jeg tar det som det kommer. Gleder meg til 'kanskjesnø' i morgen. Da skal vi ut, alle sammen og leke. Det er et lite barn der inne som vil ut og vil ha snø!
Jeg har lagt inn teller for å se hvor mange som titter innom. Sikkert ikke så mange iom. at det er få som vet om den.
Liste for neste 4 måneder:

- lage en del kort
- gjøre ferdig 1-årsboken til Niclas
- kanskje lage bryllupsalbum?
- kose meg
- vinne i Lotto
- bestille snekkere for å gjøre ferdig leiligheten....

Nei..god natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello søster<3

Veldig fin side. Holder på med min bok, prøver å gjøre den ferdig. Trenger bare litt tid! Du er verdens beste scrapper!!!

Stoor klem fra,lillesøster.

Anonym sa...

sååå flink du er.
masse klemmer fra reidun