18. jan. 2007

Da er slideren på plass. Siden begynner sakte og sikkert å ta form og min begeistring vokser i takt med den. Jeg har anskaffet meg scanner. Dette betyr visst at mine guttaboys ikke får se så mye til meg nå, når jeg har min egen hule. Skrive på oppgavelisten ''ikke la deg rive heeelt med''. Må innrømme at det kan bli vanskeligere gjort enn sagt.
Denne hobbyen opptar nesten hver eneste ledige tanke innimellom alle andre som svirrer rundt i hodet mitt og det kjennes nesten som en liten forelskelse. Bare den ikke går over brått da... Greit med ups and downs. Et pusterom trenger jo alle innimellom.
Temaet på mine LOer vil være ganske gjennomgående: vår lille knøttis som surrer oss rundt lillefingeren og vår familiære fritid. Iallefall i en del år fremover tenker jeg. Jeg gleder meg til å se hva jeg kan gjøre med denne siden. Nå er det rett til sengs og i morgen er det fredag!

Ingen kommentarer: