25. jan. 2007



















Det begynner å bli sent men jeg er fornøyd.

Niclas er snart ferdig med sin...tja...sjette ørebetennelse på et år. Han er sliten men takler det kjempefint. Vi har vært noen dager hjemme med ham. Nå er han kvitt feberen og klar for en fredag i barnehagen. Vi gleder oss til spesialistavtalen i februar der vi muligens vil få en løsning på dette slik at han slipper å plages så mye. Vi voksne klarer oss men det er vondt å se ham slapp så ofte.

I kveld har jeg fått påfyll igjen. Jeg har satt av tid og laget et bursdagskort. Planene var egentlig helt andre i kveld: vaske, rydde, stryke klær, pusse opp. Det vanlige altså. Men jeg ble bedt om å lage kort til en kjær kollega som fyller 60 år i helgen. Jeg tror jeg har fanget personligheten hennes i kortet men er selvfølgelig både spent og nervøs til å se reaksjonen i morgen. Kortet er ikke preget av alderen og tallet 60...men min tolkning av hennes milde og vakre vesen.

I morgen skal jeg kanskje kaste meg over min første ''altered frame'' da jenta til forlovere våre fyller 1 år om noen dager. Jeg har planer om å lage et vakkert minne...det blir spennende å se hva det blir til.

3 kommentarer:

sus sa...

Heisann! :)

Så flott blogg du har her!
Kjenner deg jo ikke, men siden jeg dumpa innom her, så vil jeg bare si at jeg digger scrappestilen din! Har kikka litt på lo'ene dine nå.

Det kortet var nydelig da! Er sikker på at kollegaen din kommer til å sette kjempepris på det! Det blir jo virkelig personlig da, når du har lagt vekt på hvordan hun er som menneske. Jeg ser hvertfall for meg ei mild og omsorgsull dame! :)

Takk for titten!

-Susanne

Maria sa...

Hei Susanne!

Tusen takk for flott tilbakemelding, det var veldig hyggelig :)

Hilsen
Maria

Linda sa...

*Dååån* Nydelig kort.

Håper gutten din slipper unna flere ørebetennelser, ikke noe kjekt det der.