4. feb. 2007

Altering er løsningen!


Jepp, nå er det slutt på furu-kaffefilterstativ. Etter at jeg oppdaget altering, har jeg plutselig fått helt annen måte å se ting på. Jeg har f.eks. lenge slitt med å finne et kaffefilterstativ som jeg liker. Men nå er ikke det et problem lengre.

Jo..kaffeboksen er i stål og passer nå dårlig til dette stativet så det er ikke sikkert den forblir slik lenge. Nå er det bare om å gjøre å ikke ta helt av og begynne å gjøre slik som de som rosemaler: scrappe kjøkkenet, stolene, bordet, koppene, bestikket....mannen og barna.

2 kommentarer:

Linda sa...

Knallflott kaffefilterholder! Ble inspirert nå, for jeg har en i ubehandla tre sjøl som trenger å friskes opp:) Og syns det var noe kjent med teksten der ja ;)

Knallflott blogg du har, den er lagret:)

Linda sa...

Forresten; Du har sisten;)

Les mer i bloggen min.