22. feb. 2007

Sånn går nå dagan....

Vi har kommet til februar....og snøen daler ennå. Jippi!
Det skjer mye for tiden og jeg har ikke tid til mye. Vikariatet på
jobben er forlenget til slutten av april og jeg er superglad men vil jo selvfølgelig ha
fast jobb snart. Har nå satt meg på ferie i påsken. Da skal vi reise til Trøndelag for å feire svogerens 40års bursdag og Niclas fyller jo 2 år den 3. april. To bursdager den uken! Så herlig :)

Jeg kommer til å drive med et prosjekt i noen måneder fremover så det vil bli
litt tomt og stille på bloggen tror jeg. Iallefall når det gjelder bilder av scrapping. Annen
oppdatering vil jo selvfølgelig komme. Jeg har svigerinne på besøk akkurat nå. De bor på Møre og det er ikke ofte jeg ser de, men jeg har oppdaget at hun også har sansen for scrapping og kortlaging! For en glede! Det er håp for denne verden ja, hehe

3 kommentarer:

Anonym sa...

tester, tester

Lena sa...

prøver å legge inn en kommentar i din jeg - se om det går!
første gang jeg ser i bloggen din tror jeg:)
Hvordan får du til den rullende LO-dingsen på siden ?:) KUL

Lena sa...

ser jo nå at du har vært på slide.com.....hmmmm