5. mar. 2007

Jeg er blitt utsatt for ........ SISTEN!

Du har'n!
Jeg har fått sisten fra Linda så nå må jeg til pers :) Her er reglene:

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir “tatt” må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spillerne seks nye bloggere som “har den”, og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er “tatt”, og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Her kommer mine raringer:


1. Jeg liker majones med Norvegia ost på brøskive og så liker jeg å lage kakao i kopp og så legge brødbiter oppi sånn at de blir bløte og gode.

2. Jeg smake på alle typer drikke i butikkene, er nesten som besatt på det + at jeg bøtter kaffe da..

3. Jeg skjærer alltid brødet skjevt

4. Jeg nyser når jeg ser på sola.

5. Når det klør i øret, stapper jeg fingeren i og rister som besatt. Det er så fælt når det klør i øret og dette er det eneste som funker (?!)

6. Jeg spiser et og et korn på en maiskolbe. Det tar tid å spise opp hele men jeg koser meg med det

Da har jeg sendt'n videre til Sonja, Anita.hc, Anita79, Ullpurka, SusieQ og AnneTaran :)

Ingen kommentarer: