29. mar. 2007

Moro!

Jeg har fått bestilling på 10 kort!

Utrolig hyggelig å få anerkjennelse for det man gjør, selv om jeg ikke har drevet med det så lenge. Det er en bekjent som skal ha disse kortene ... bare for å ha liggende til anledningen byr seg. Jeg ble både smigret og veldig glad når jeg fikk beskjeden.
I kveld klødde det sånn i fingrene og jeg lagde de første fem. Det skal være fem mannekort og fem damekort. De siste fem tror jeg blir laget allerede i morgen hvis jeg fortsetter i samme tempo....
Jeg skal jobbe i helgen og vet at det kommer til å bli hektisk. Det er godt å ha påskeferie å se frem til!


Sliden er oppdatert med de nyeste fem kortene. Det er sent...og jeg må kravle meg bort til soverommet....NÅ!

1 kommentar:

Kristin sa...

Så morsomt med bestillingr på kort da, sånt er jo nesten ærefullt det. Skulle ønske noen spurte meg om noe sånt også. hehe