22. mar. 2007

Snart freddan'

Nå har jeg fått meg header...og ikke hvilken som helst men faktisk av min favorittblomst. Liker at bildet er tatt i macro slik at alle detaljene kommer frem. Det har vært en lang og slitsom ferd å få til denne headingen fordi jeg egentlig er passe grønn på dette hjemmeside-opplegget. Men jeg har fått utrolig mye hjelp fra damene på scrapping.no så all ære til de!!

Påsken nærmer seg med stormskritt og jeg gleder meg til å sette i gang med et prosjekt som jeg lenge har planlagt. Snart er alle ting på plass, mangler bare litt mer inspirasjon. Og i starten av mai er det ferdig og skal legges ut. Frem til da, holder jeg det hemmelig.

Niclas er i herlig periode nå. Det kommer nye ord fra hans munn hver dag og vi kan bare se på......og smelte mens han sitter der og prøver å forklare noe skikkelig alvorlig og innviklet ( i hans verden) I dag sa han ''ødlagt'' og ''bleie'' ganske klart. Lurer på hva som kommer i morgen. Jeg går og legger meg .....da må jeg ikke vente så lenge

Gleder meg til at det er fredag, vi skal til Oslo i helgen, kanskje kjøpe nye spisemøbler, jeg får snart mitt kortstativ, at været er fantastisk og at jeg har to herlige guttaboys som gjør livet mitt til noe helt fantastisk, hver dag.

2 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Bare hyggelig å kunne komme med litt hjelp o Photoshop, selvom jeg ikke er noen racer selv. Bildet du bruker som heading er iallfall nydelig.

Anonym sa...

Så nydelige kort du lager! Jeg lager også kort, som jeg selger til dem som ønsker av familie og kjentfolk.
Er på internett for å prøve å finne ut hvor jeg kan få kjøpt et kortstativ? Heldige deg skal vist også få et :-)

Hilsen Ingvild