19. mar. 2007

Startskuddet har gått

Nå har jeg mine første 7 kort lagt ut for salg på kiosken der jeg jobber annenhver helg. Jeg har ingen stooore forhåpninger nå i starten men moro er det allikevel. Man finner fort ut hva man trenger og det første på lista av ''må ha'' er et stativ slik at jeg kan stille de ut ordentlig, og ikke i en metallboks fra IKEA som regelrett sluker alle kortene så de vises minst mulig. Neste er å lage enda en slide, med utstilling av kort jeg lager. Jeg kommer til å ta imot bestillinger på kort så da er det greit at folk se hva jeg faktisk lager og hva som er utvalget. Jeg har allerede 3 private bestillinger fra jobben og det er utrolig moro med all responsen jeg har fått hittil. Påsken og måneden fremover vil gå i scrappetegnet. Jeg savner det og vil komme litt mer på vei med albumene jeg lager. Det er ikke lett å ha to hobbyer som man liker så godt (stakkars meg, hehe) Hjemme er det samme gamle, med innslag av nye sprell fra Niclas hver dag. I dag så han bildet av seg selv og sa ''Nittlas''. Vi smeltet helt sammen og sendte ham laaangt bedårende blikk. Han kunne ha snurret oss rundt lillefingeren der og da :O) Familielivet krever en god kalender har jeg funnet ut - og den henger nå på kjøkkenet. Jeg har lovet meg selv at den skal oppdateres hver dag men det kalendermennesket jeg er, så er det ikke sikkert lovnaden vil bli overholdt. Jepp, kan ikke kjatre noe mer...er jo på jobb. Så nå skal jeg legge ut bilder av noen kort som jeg har til salg og vende nesa tilbake til alt det andre jeg har på skjermen ;)

________________________________________






2 kommentarer:

Anne Karin sa...

Lykke til med salget, og fin header ;)

Maria sa...

Å tusen takk :)