1. apr. 2007

Arrivederci...men plutselig tilbake

I morgen er vi på vei til Trøndelag.
Altså - jamført: svigers' god mat, stooore dyner med nystrøkne sengetøy, avslapning (ingen jobb og stress), soving, litt festing .... og ikke minst, masse kos med Niclas.Han fyller 2 år på tirsdag. Hvor har tiden gått??? Når vi er tilbake fra påsketuren, skal vi gjøre ferdig rommet hans. Det blir vår største gave til han. Resten er noe småtterier som nye klær, sandaler osv...praktiske ting. Jeg tror ikke en 2 -åring bryr seg så mye om pakker, iallefall ikke ennå.

Han merker når vi har fri og har tid til å være familie på fulltid. Det er ingen ting som kan konkurrere mot slikt. Så vi pakker og gleder oss og ser frem til kjøreturen oppover. Nå håper vi bare på fint vær så har vi full pakke :)

Jeg har solgt alle de 15 kortene jeg har laget til kiosken. De ønsker flere så jeg skal se hva jeg får gjort i påsken.

GOD PÅSKE TIL ALLE SOM ER INNOM!

Ingen kommentarer: