20. apr. 2007

I scrappemodus

Nå er det snart helg igjen. Sitter på jobben, etter en dag hjemme under dyna og føler at jeg egentlig burde ligge i senga. Men en Paracet og en Ibux i skjønn harmoni, holder kroppen i gang...iallefall til jeg har kommet hjem.
Jeg er i scrappemodus igjen og spisebordet er så å si usynlig under alt papir - og limskrotet. Vakkert...i mine øyne. Jeg holder på med et album og det skal bli ferdig snart, har jeg bestemt meg. I morgen skal jeg ta meg en tur til Scrappiness i Fredrikstad og shoppe scrappesaker. Kanskje det blir tid og penger til en harrytur?

Oi...skal vi se: sikkert lurt å ta harryturen først. Ikke sikkert det blir noen penger igjen hvis jeg skal til Scrappiness først? Jepp, da har jeg en plan!

Søndagen skal han med lange bukser hjemme ha noen timer for seg selv da rommet til knøtten skal pusses opp. Da skal vi ut og møte ei veninne av meg og hennes gutt, mest sannsynlig. Det gleder jeg meg til. Og holder været...ja...da blir det iallefall en knallhelg!!!

God helg til alle som titter innom!

Ingen kommentarer: