18. sep. 2007

På tide å scrappe igjen?

Jeg har i det siste laget litt forskjellig, ettersom hvor mye/lite tid jeg hadde. Og det resulterte i et dørskilt og to kort. Jeg legger ut kortene. Dørskiltet sitter såpass godt fast i inngangsdøren at jeg ikke har orket å ta det av men jeg regner med jeg blir nødt til det snart, når de skal skifte ut dørene hos oss :)
Kortene er til ei veninne som nettopp har rundet 30 og hennes jentebaby. Skal besøke henne snart og gleder meg til å møte jenta! Regner med at jeg blir passe babysyk når jeg selv har kul på magen, hehe..
Det rosa kortet er selvfølgelig babykortet. Stempelet er fra Penny Black. Det andre, 30-årskortet er med Magnoliastempel. Disse stemplene er så nydelige!

PS: jeg har verdens herligste mann! Han har spart til stempelscrappmessa jeg skal på i oktober og nå er sparegrisen 700,- tykkere. Tilsammen har jeg nå 1600,- og håper å legge på litt mer før jeg møter opp i Skedsmohallen i oktober!

Planen videre er å ta meg selv i nakken og bli ferdig med 1-årsalbumet til lillemann. Skal helst bli ferdig før terminen!

Her er kortene. De er litt skjevt scannet. Mon tro om jeg noen gang vi få til en lekker, rett scan?



1 kommentar:

synnoveh sa...

Hei, det babykortet er bare sååååå nydelig!!!