12. sep. 2007

Tørker litt støv

Jeg må jo passe på at bloggen ikke støver ned.

Valget er over og takk for det! TVen er fortsatt like dårlig men det er jo valgfritt så jeg velger å ikke se så mye på det og gjett om jeg får gjort mye mer fornuftig med livet nå!

Magen vokser og gror. Mageboeren hadde det veldig fint når vi var på ultralyd og den var heller ikke sjenert når vi skulle se mellom beina. Etter tre titt var det klart: vi får en gutt. Tror Niclas blir overlykkelig over å få en gutt å leke med hjemme. Vi gleder oss og er veldig spente på hans reaksjon samt at vi er forbredt på territorial sjalusi, hehe. Akkurat nå er jeg 21 uker på vei og gleder meg stort til januarspiren ligger i armene våre!

Jeg trives godt på jobben og lærer noe nytt hver dag. Herlig følelse! Iom. at magen blir bare større, gjør det ikke lettere å sitte i ro hele dagen men det går fint.

Nå sparer jeg til Stempelscrappmessen som går av stabelen 21 okt. Det er helt grusomt med shoppestopp og maaange fristelser gjør at jeg nesten får lyst til å sprekke, hver dag. Men jeg holder meg i skinnet og gir meg ikke. Sparegrisen er nå på 960,- men jeg trenger mere da jeg ønsker å kjøpe meg kuttemaskin, helst Craft Robo men jeg kan nøye meg fint med Silhouette også *glise*. Jeg gleder meg stort til det og i mellomtiden prøver jeg å få tid til kortlaging og scrapping...av de tingene som er igjen i scrappeskapet. Jeg skal legge ut noen bilder snart, iallefall neste gang jeg er i riktig stemning, hjemme.

Ingen kommentarer: