14. nov. 2007

Det ruller og går....

Ruller for det meste, hehe. Snart er jeg så rund at Bjørn Are bare kan dytte meg litt så ruller jeg til jobben. Neida, det bare føles sånn!

Vugga har kommet i hus og Niclas er helt vill etter den. Så vi må la ham få sitte litt i den så kanskje han går lei den før lillebror kommer til verden. Eller som han så fint sier ''storebror i magen?'' Vi prøver å fundere litt over navn og foreløpig har vi kommet frem til 4 brukbare...så vi blir nok enige! Jo - vugga er kjempefin! Den er flettet så den lukter litt men det tar sikkert bare par dager så er det også borte. Gleder meg til kroken henges opp i taket og jeg kan se den slik den skal være.

I dag er jeg helt utmattet, passe sint og oppgitt... PCen har streiket igjen! Etter 3t med div. samtaler med Dell, får jeg vite at reklamasjonsfristen har gått ut. Men det er jo fordi den tiden har gått til å prøve å få de til å fikse problemet, noe de ikke har klart. Måtte ta time-out til slutt. De ringer meg i morgen... Og så hormonella som jeg er, begynte jeg å grine etter at jeg la på men den siste. Så teit reaksjon...å begynne å sippe fordi man er sint?

I helgen var vi på hyttetur, såkalt ''ribbetur''...en vennetradisjon der vi tar med oss barna og juler i vei med alt en vanlig julekveld skal ha, med både ribbe, medistergreier, surkål, sjysaus, moltekrem og U name it! Barna storkoste seg og det gjorde vi også!!! Resultatet av det ene barnesprellet, der de gikk rundt og prøvde på seg nisseluer er dette herlige bildet:h





Det ble litt pepperkakebaking og leking i snøen ute med pappa og de andre barna. Det var herlig første snøopplevelse for i år. Fin puddersnø som knirket under føttene, glade barn og akkurat passe temperatur.


3 kommentarer:

Broggis sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Broggis sa...

Møkka dell!!! Er det mulig???

Så morsomt med vugga som har kommet i hus. Så liksom for meg Niclas som feide igjennom lufta! Ha ha!

Ønsker deg en super duper helg!!!

Sonja sa...

Ser for meg vugga (",) Fine bilder av Niclas!

Ha en fortsatt god helg!