25. nov. 2007

Full fart...og litt tid til kos

Jeg fatter bare ikke at jeg ikke klarer å fordele oppgavene og gjøre litt etter litt. Når jeg først får en tanke om å gjøre noe, følger neste med og neste... Noe som fører til at vi setter i gang flere prosjekter på en gang og skaper fullstendig kaos.

Sånn har jeg alltid vært. Tom. å ta på meg sminken og ordne håret må skje i en fart. Jeg må alltid skynde meg til neste ting å gjøre eller...til ingen verdens ting!



Det er vel derfor jeg har måttet legge inn årene på jobben også. Formen er ikke helt på lag med meg og det blir ikke bedre når jeg stresser. Nå har jeg vært i aktiv sykmelding i knappe to måneder og jobbet ca 50% men resten av dagen blir så full av andre ting at jeg rett og slett ikke klarte å slappe av, nok til at formen ble bedre. Jeg hadde ikke overskudd til Niclas om kveldene heller og det er ikke enkelt å føle at en ikke strekker til som mor...heller.



Så nå har jeg tatt frem alle klærne som Niclas noensinne har brukt, vasker og stryker de slik at iallefall de første to størrelsene ligger klare til den nye knøtten. Niclas er blitt flyttet til sitt nye, større rom mens babyrommet er overlasset av utstyr, julegaver, klær....U name it! Ja - og så har vi kjøpt tørketrommel, holder på å gjøre ferdig lister her og der og jeg prøver å få tid til å lage noen julegaver også. Jeg MÅ ta det med ro!



Og den roen får jeg når jeg sitter med hobbyen min om kveldene.. En av julegaver jeg lager i år er scrappet fotoalbum til ei jente på ca 12 år, datter av et vennepar. Jeg håper hun vil like det :)







Snart fyller min svigermor år så jeg måtte lage kort, så klart. Det var veldig moro å gjette hvilken stil hun vil like men uansett håper jeg hun setter pris på dette:






3 kommentarer:

Broggis sa...

Deilig for deg å roe ned nå!

Du er så utrolig flink Maria, tror vi må ta oss en tur på kurs snart jeg!!!

Line sa...

Så flott kort du har laget..

Og kjenner til det der med at tiden ikke strekker til.. ; )

Karialov sa...

kjempe flott kort og bok.
trur nok ho blir gla for boka. :)

klem
Karianne