12. nov. 2007

Jeg er 30 uker på vei

Tenk så fort tiden flyr! Det er bare 10 uker igjen til terminen og realiteten begynner virkelig å deise i hodet på meg. Og jeg gleder meg! Jeg vet at det kommer til å bli hektisk med en baby og en 2,5 åring i full fart men jeg gleder meg som en liten unge!

Det er denne siste tiden som nå er slitsom. Jeg har ikke bestilt et slitsomt svangerskap og jeg føler meg litt snytt. I over en måned har jeg hatt redusert form med bekkenløsning og andre kjedelige vondter. Disse vondtene...og min stahet da jeg ignorerte det hele, gjorde at jeg måtte ta keisersnitt 3 uker før terminen sist. Denne gangen har jeg lovet meg selv å ta hensyn til kroppen min...lytte....tenke på den lille i magen. Det er ikke lett når man stadig vekk har dårlig samvittighet for jobben, der jeg nå er aktivt sykmeldt.

Jeg har hatt en dårlig helg og en dårlig dag. Jeg synes synd på meg selv og føler at dette er urettferdig! Jeg vil hoppe og sprette, være full av energi og jobbe fra 8 til 4. Er det så mye å be om?

Sånn, da skal jeg gi meg. Det er godt å ha en blogg å skrive dette i, mitt eget sted selv om alle som vil kan lese her inne, hehe. Jeg må konsentrere meg om at det er bare 10 uker igjen. Det skal jeg klare :)

1 kommentar:

Broggis sa...

Sender deg en klem!!!