8. nov. 2007

Vugga er bestilt!

Jippi!! Foreldrene mine har kjøpt vugga og den er nå bestilt og på vei i posten om ikke så mange....timer? Meg? Utålmodig?

I skrivende stund sitter jeg ved vår nye Dell PC og fryder meg over at alt funker som det skal. Det har vært litt av en prosess å få internetten til å komme seg på beina men selv etter 14 dager med slit og mange timer med teknisk hos Dell, må jeg si at jeg fortsatt er fornøyd med de. Makan til kundeservice og engasjement har jeg aldri vært borti. Dette er helt nytt produkt for de og spes. for teknisk som tross alt skal klare å hjelpe oss grønne å skjønne dette her. En av de har faktisk vært her personlig en sen kveld, bare for å prøve å gjøre sitt ytterste.

Nå kommer betalingen da...hehe. Men det er jo en annen sak. Etter mange år med laptop, er det godt å ha et kontor og en 22' skjerm å se all denne herligheten på. Nå kan jeg ''endelig'' begynne å ta i bruk Silhouetten jeg kjøpte på messa. Jo, jeg skrev ''endelig'' fordi jeg vet at den ikke er kompatibel med Vista og at det kommer til å bli småslit mildt sagt å få den opp og gå. Men akkurat nå skal jeg nyte synet av en velfungerende stasjonærPC så får installeringer være installeringer til i morgen...

Ingen kommentarer: