6. nov. 2007

Vurderer en vugge

Ble litt forelsket i denne:


Fant den på denne siden:

http://www.tecsor.no/catalog/product_info.php?cPath=45&products_id=167.

Prisen er ikke så gærn og jeg synes selve vugga ser veldig fin ut. Vi kommer ikke til å ha plass til sprinkelsenga på soverommet da vi har skrivepulten der nå og trenger en løsning som ikke opptar så mye golvplass. Jeg har selvfølgelig mine tvil men man kan jo aldri garantere at noen ting funker egentlig. Storebror ville ikke sove i sprinkelsenga de første 2 månedene men kun vognbagen. Vi måtte venne ham til sin egen seng faktisk, hehe. Mormoren lurer fælt på hva hun skal kjøpe til den nyfødte og jeg har foreslått dette som et alternativ så nå får vi bare vente og se... Er litt spent på hva det blit til :)

1 kommentar:

Broggis sa...

Utrolig nydelig vugge. Sånn ønsket jeg meg til andremann også, men det ble med ønsket...
I kveld har jeg vært på storsenteret, makan til kaos! Gikk bare inn og kjøpte det jeg skulle ha, og ut igjen!
Ha en fin kveld!