19. des. 2007

Julekort

Da antar jeg og håper at alle som skulle, har fått sitt julekort. Håper ikke jeg ødelegger overraskelsen til noen nå. Det er jo tross alt bare kort :)
Det runde har jeg laget til de aller fleste. Det består av ca 12 deler og var litt av et tidkrevende prosjekt men utrolig artig å jobbe med noe som ikke er etter A4 prinsippet. Det ble ca 30 slike og jeg må ærlig inrømme at serieproduksjon ikke akkurat er min greie. Det ble litt kjedelig i lengden.






Derfor bestemte jeg meg for å lage noen enkle, til noen veninner og det var utrolig deilig med litt variasjon. Det ble ganske enkelt men synes det også er litt godt. Hamptauet synes jeg gjør det hele litt røffere og spesielt. Elsker det.!


Det siste, kaffefilterkortet er noe jeg har hatt lyst til å gjøre lenge men ikke helt turt. Jeg viste ikke hvordan jeg skulle gå frem heller. Etter masse god hjelp og mange nyttige tips fra damene på scrapping.no, ble mitt første kaffefilterkort til. Jeg laget det i går kveld og nå er det levert til Niclas' barnehagetante. Håper hun vil like det.



I morgen skal jeg til Fr.stad sykehus for oppfølging og fødselsforbredende samtale. Jeg grugleder meg men for det meste er jeg spent. Nå er det ikke lenge igjen :)

I romjulen vil jeg legge ut bilder av noen julegaver jeg har laget og frem til da:



GOD JUL TIL ALLE SOM STIKKER INNOM FOR EN TITT!

2 kommentarer:

Broggis sa...

Og jeg fikk et sånn kort!!! *hopper* Utrolig lekre!

God jul til deg og dine!!!

Rein sa...

Beautiful work.