7. des. 2007

Nå er det ikke lenge igjen!

Nei, ikke lenge igjen til jul og heller ikke så voldsomt lenge til vi er 4 familiemedlemmer. Jeg gleder meg til å bli tobarnsmor, med alt det den tilværelsen bringer med seg.

Alle babyklærne er tatt frem, vasket, strøket og lagt i kommoden. Sykehusbagen er snart helt ferdig pakket og utstyret er på plass. Kjekt å ha en storebror å arve fra.
Niclas er ofte borti magen og koser og lurer på når lillebror vil komme ut. Kjempeherlige øyeblikk!
Spisebordet er nå ryddet for all hobbyutstyt etter all julegavelagingen og julekortstyret. Alt er ferdig og jeg vil ha det litt rolig og ryddig rundt oss nå slik at vi bare kan slappe av og kose oss frem til jul. I helgen skal vi til Oslo og en liten tur til en eller annen hobbybutikk vil det nok bli....og da lurer jeg på om jeg ikke må lage enda flere ting før jula kommer for alvor, hehe.

Formen er så som så men jeg merker at jeg har det bedre når jeg kan styre dagen min selv.

Jeg har ikke min egen hobbykrok eller rom så det meste foregår sosialt, på spisebordet. Så for de nysgjerrige: her kommer noen bilder av hvordan jeg har det når jeg skal hobbyere.


Her er bordet jeg jobber på


Skjenken brukes til oppbevaring sånn at alt er lett tilgjengelig. Kjekt!

.....men kommer jeg til å trenge mere plass mon tro?

Noe er i skuffene. Men når jeg tenker meg om... Silhouetten, arkene og scanneren er på soverommet, hehe. Jeg tar vist litt plass allikevel

2 kommentarer:

Stines lille verden.... sa...

Heisann!
Så spennende med en liten baby da =) Og flott scrappeplass du har....og er enig i at denne hobbyen tar litt plass....hehe..
Jeg har sånn praktisk hjørneskap fra IKEA som rommer masse plass =)

Broggis sa...

Hallois!!

Nå sitter jeg på jobb, og surfer litt innom deg! Ha en fin helg!!