31. des. 2007

Siste dagen i 2007...og jeg scrapper igjen

Om jeg noen ganger lurer på om jeg har blitt voksen ( iallefall litt ), kan jeg spørre meg selv om det på en dag som dette: gleder jeg meg til i kveld?
Det er jo nyttårsaften! Men jeg har ingen fornemmelse av det, forventninger til det eller barnslig rakettglede. Har ikke hatt det på mange år. Nyttårsaften er blitt som alle andre dager i året, bare at rakettene om kvelden minner meg om at vi entrer i nytt år. Rakettene er jo artig å se på uansett....egentlig alt som smeller og eksploderer. Kanskje derfor jeg er så glad i å se på Myth - Busters?


Anyway, vi skal feire hjemme alene, oss tre. Niclas har til vane å sove over hele rakettbråket så han legger vi til vanlig tid tenker jeg. På menyen skal vi ha hjemmelaget pizza ''all included''. Siden vi ikke skal ha noen gjester, synes vi at vi skal spise det vi har mest lyst på. Og nå er det en stund siden vi har laget pizza her i heimen.
Jeg har begynt å scrappe igjen. Førsteårsboken til Niclas har stått og støvet ned i minst et år og jeg føler for å bli ferdig med det før lillebror kommer til verden. Derfor meldte jeg meg på en konkurranse på scrapping.no, faktisk min aller første scrappekonkurranse. Avstemmingen pågår ennå så LOene kan jeg ikke legge ut før de er ferdige. Det kjipe er at jeg har fått vann i kroppen og ikke kan sitte så lenge om gangen så jeg vet ikke om jeg får gjort ferdig albumet allikevel. Hehe, er det ikke det ene - så er det det andre gitt!


PS. bildet er av min siste LO

GODT NYTT ÅR TIL ALLE DERE SOM ER INNOM

2 kommentarer:

Broggis sa...

Godt nytt år!

24 dager igjen!!!

Maria sa...

Hehe, ja det er det. Helt utrolig. Men nå kan han bare komme, når som helst!