6. jan. 2008

Mitt bidrag i skisse 'o mania 2007

Jeg ble med på Skisse 'o mania konkurranse for desember 2007, for å prøve meg litt. Må si at jeg ble veldig fornøyd med LOen selv om den ikke nådde så langt. Men det var heller ikke den som fikk færrest stemmer i gruppa mi så jeg er ikke misfornøyd med det :)
Scanneren min har begynt å snakke spansk av en eller annen grunn, selv om jeg reinstallerer den så det kan være litt av grunnen til at LOen ble seende litt kjedelig ut.

Nå har jeg pakket bort scrappesakene mine og ''bygge-rede-instinktet' har slått inn for fult. Hele denne helga har vi sjauet og jobbet med å få julen ut av huset og få det klart til babyen. Jeg har tom. sagt til mannen at jeg allikevel har lyst til å rydde babyrommet og gjøre det klart, selv om jeg for ikke så lenge siden sa at det ikke var så nøye da rommet bare skal brukes til bleieskift i starten. Han skal jo sove i vugga på rommet vårt i starten. Hjelpes meg....stakkars mannen. Men han har stått på som en helt og er skikkelig god. Klager ikke eller noen ting :)

Nå teller jeg bare ned til fødselen og gleder meg til å bli ferdig. Nettene er lange da jeg sover kjempedårlig og kroppen har fått nok av å dra på en stor kul. Men, sånn er det bare...kan ikke styre når han kommer ut allikevel :) 19 dager igjen til termin! Juhu!


1 kommentar:

Broggis sa...

Den vogga er bare så lekker!!! Nå er det ikke lenge igjen. Bare å bygge redet og vente på ferdigtrynet nå!

Klem klem