17. jan. 2008

Ruging i storstil

Nå er alle ærendene unnagjort. Alle tingene er på plass og alle småtingene jeg trenger er kjøpt inn. Liker jeg å tro...

Nå skal jeg bare kose meg, slappe av og vente på avkom nr. 2. Vi gleder oss og jeg føler meg veldig klar for å bli kvitt denne store magen. Noen andre er kanskje ikke like glad. Niclas er i en trassperiode der han ikke vil gå til barnehagen lengre. Det er tøft for mor å gå fra en gråtende gutt om dagen men vi bruker ellers all tiden til å gi ham den hengivenhet han trenger nå som han sikkert er veldig usikker på hvordan det vil bli med lillebror i hus.

Kroppen gir stadig signaler på at noe snart vil skje, om vår kjære gutt vil eller ikke. Jeg tror nok det vil gå fint uansett, bare han får dannet seg et bilde av hvordan det er ... og at mamma og pappa er flinke til å la ham være med på lillebrorstell.

Jeg regner med at neste oppdatering vil inneholde fødselshistorie så jeg avslutter dette innlegget med å legge ved bilde av magen min for 1 uke siden. Altså nøyaktig 38 uker på vei.

4 kommentarer:

Broggis sa...

Nydelig mage du har!

Gleder emg til å høre at ting er på gang. Sitter på mobilen jeg...:)

Vibeke sa...

Du er herved utfordret! Ta en titt i bloggen min. :)

Broggis sa...

Utfordring til deg i bloggen min!!!!

Lisbet sa...

Du er utfordret!! Se i min blogg