7. apr. 2008

Mitt første posekort

Etter flere måneder med tørke på hobbyfronten, bestemte jeg meg for å ta frem utstyret og ha det liggende på spisebordet. Så kan jeg snike meg bort så ofte jeg vil og kan. Er det rart jeg klær etter å begynne etter den shoppingen forleden? Første anledning til kortkos meldte seg allerede i dag!

Kortet jeg har laget er mitt første posekort. Det er et dåpskort jeg har fått på bestilling. Det var litt nervepirrende men utrolig moro å lage! Og ja - til alle dere som har forsøkt: jeg er totalt overbevist ang. Grungeboard og til min store overraskelse: helt forelsket!!!




2 kommentarer:

Kate sa...

Så nydelig dette kortet er. Grungeboard er lekker. Jeg har en pakke (uåpnet forløpig) og to til underveis i posten. De har kommet med en miniutgave med bokstaver og elements hvor bokstavene skal være litt mer i "kortstørrelse" Gleder meg til å se på de som er underveis til meg. Veldig koselig å se at du lager litt igjen.

Ditaur sa...

See Please Here