6. apr. 2008

Shopping, shopping

På torsdag var jeg på scrappeshoppe-safari med Broggis :) Thomas var med og vi hadde det kjempekoselg. Først gikk turen til Scrappiness i Fr.stad for så å ende i Panduro og spising av thai-mat i bilen, før vi kjørte hjem fornøyde med fangsten. Jeg sprakk selvfølgelig...budsjettet på 500,- holdt ikke der jeg stod, i himmelen av masse nye smekre greier. Nå gleder jeg meg til å legge alle hobbysakene mine på spisebordet for så å snike meg bort dit så ofte jeg kan. Her er fangsten:








Stemplene bestilte jeg på www.whippersnapperdesigns.com og jeg tror nok jeg kommer til å handle der ofte :) Prisene er så å si halve av norske og de er superkjappe med å sende de ut! Meg ? Hekta på Whipper Snapper? hehe

1 kommentar:

Broggis sa...

Takk for en kjempe hyggelig safari med deg!!! Håper ikke det blir lenge til neste tur!!!