12. jun. 2008

Tørker litt støv

Her er det stille gitt. Jo - jeg er tobarnsmor, hehe. Jeg har rett og slett ikke tid til noe annet enn barna og hjemmet for tiden. Og sånn er det bare, livet foregår i faser og dette er en av de. Hobbyen får vente litt på seg, kommer nok til å få tid til den etter hvert.
I mellomtiden:

Thomas blir 5 måneder snart og er en godgutt. Det skjer masse for tiden og det er så utrolig spennende! Niclas er en utrolig god storebror, omsorgsfull og herlig. Masse energi har han også så det går i ett om dagen.

Jeg har vært så utrolig klønete og mistet Canon Ixus'en vår i gulvet TO ganger etter hverandre. Objektivet ble passe ødelagt...og selv om det fortsatt er mulig å ta bilder, måtte det nytt kamera til. Man skulle tro at jeg gjorde det med vilje for å få meg et speilrefleks kamera, hehe. Det ble Nikon D40 *glise*.

Så nå knipses det hele tiden og jeg koser meg noe enormt!

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Du er tagget!!
Sjekk min blogg :)

Broggis sa...

Tagga deg snupp!