5. jul. 2008

Blitt tagget av Broggis...

Vanligvis gir jeg blanke i denne type innlegg men pyttsann, jeg hiver meg med på moroa. Her er greia:

Here are the rules: The rules of the game get posted at the beginning. Each player answers the questions about themselves. At the end of the post, the player then tags 5-6 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves them a comment, letting them know they’ve been tagged and asking them to read your blog. Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.


1) Ten years ago: Da var jeg sånn ca 20. Skal vi se...oi...spennende år. Preget av russetid, avslutning av et forhold og begynnelse på et annet. Flyttet til Bergen med nytypen. Innsett at nytypen er dust og at jeg vil bruke lang tid på å komme meg ut av det. Prøvde å studere men det ble jobb i Telenor Mobil. Bergen: fin by. Telenor Mobil: var flott arbeidssted.

2) Five things in todays ”to do”-list: Det er kveld men dette hadde jeg: 1 - besøke stefar. 2 - vaske. 3 - lage mat til besøk i morgen 4 - vaske trekket på vippestolen 5 - sove. (burde vært i seng)

3) Snacks I enjoy: Oi, masse. Pop-corn, gresskarfrø, nøtter, Langchips, Naturchips ...og sånt.

4) Things I would do if I was a millionaire: Slette en del av gjelda. Kjøpt bedre bil. Tatt perm og studert medisin og foto. Reist masse og gitt barna mine masse morsomme minner. Tatt en heidundrandes fest for alle festlighetene vi aldri feiret ordentlig. Kjøpt meg en leilighet som egentlig er samme, bare med et ekstra rom: hobbyrom for mannen og meg :)

5) Places I have lived: Hm..skal vi se... Sarajevo, Beograd, Rognan, Setermoen, Bergen, Oslo, Aurskog...og nå Moss. Og her blir jeg!


Jar tagget Anita, Ingunn og Lotte. Synes det er så mange som er blitt tagget mange ganger så jeg tok bare disse tre. Vil ikke plage de andre som stakkar er blitt tagget 15 ganger, hehe.

Ingen kommentarer: