20. jul. 2008

Den ultimate Meitai

Helt siden jeg oppdaget dette bæretøyet har jeg vært hekta. Når jeg fikk min første i posten var jeg helt i ekstase men visste også med en gang at jeg måtte ha noe som var sterkere og finere. Så snubler jeg over dette





Norsk designer av Norges fineste Meitai-er. Men det skulle ikke stoppe der. Jeg ble strakt bbetatt og måtte ha den. Dette oste av både kvalitet og skjønnhet. Det ble en utfordring. Denne fantastisk begavede damen selger sine MTer på slipp hver 20. i måneden så det var førstemann til mølla når jeg sendte mailen 20:30 i dag. Det var noen nervepirrende øyeblikk men når mailen kom, og jeg endelig turte å lese svaret, hoppet jeg i været! Akkurat den jeg har peilet meg ut, skal jeg nå få lov til å kjøpe! Her er herligheten

På hjemmesiden kan man se flere bilder. Det ligger under ''solgte produkt'' og har det magiske nummer 67 :)

2 kommentarer:

Jorunn sa...

Gratulerer så mye med e2e'en!!! De er nydelige - alle som en..... *love* Jeg håper jeg også kan få råd til å kjøpe et av Ullas kunstverk en dag :D Vil du ha en annen bæredings å variere med kan vevd sjal forresten også anbefales ;)

ursula sa...

heisann vennen, ulla her! takk for en nydelig omtale!! det var godt å møte deg!

klem og kos og lignende ulumskheter!