21. jul. 2008

Eye2eye er i hus



...og koooser seg i sofaen. Hentet den i dag hos utrolig hyggelige Ulla. Vi småpratet og hun viste meg noen veldig gode bæretriks! Bare for å nevne det: MTen ser enda finere ut irl og jeg er helt forelsket. Tok noen bilder med selvutløseren i dag så her er et av de. Vises det at jeg koser meg? Hehe..






Så kom jeg hjem, fant på noe veldig viktig å gjøre ute par ganger, bare for å kunne knyte herligheten på meg og kom på en ide! MTen trenger en smokkholder som er stilen verdig og iom. at jeg aldri har klart å finne en smokkholder som jeg er fornøyd med, bestemte jeg meg for å plukke litt fra hverandre, legge til noe jeg foretrekker og med litt scrappebånd var ''patenten'' klar:




Jeg skulle selvfølgelig hatt noe som likner mere stoffet på eye2eyen min men krusseduller er jo ikke langt fra motivet. Må nesten le litt av meg selv...satt på do og sydde den. SÅ utålmodig var jeg, hehe. Neida, skal ikke legge ut flere detaljer.

Ulla, om du ser og leser: ikke le. Jeg har ikke symaskin så dette var det beste jeg fikk til ;)

1 kommentar:

Broggis sa...

Så fiiiin den er, og kjempe fint bilde!!! Gleder meg til å se den irl!
Stor klem!