13. jul. 2008

Nye prosjekter



Da er jeg sånn smått i gang med papirkos igjen. Det er godt å ha sakene fremme igjen så jeg kan snike meg bort så ofte jeg har anledning. Jeg har prøvd meg på altering av to ting: en boks til min søster og en postboks til min (nå eks) stefar som har flyttet i egen leilighet og skal få denne i innflyttingsgave. Den skal henge på kjøkkenet. Min mann har engasjert seg litt også og funnet frem noen ekte frimerker fra tidl. Jugoslavia, noe jeg tror vil bli satt pris på av mottakeren :)


Det lille kortet er også til min søster. Hun får det sammen med den grønne boksen. Anledningen er rett og slett at hun er verdens beste søster og at hun nå er i en overgang i livet som hun kommer til å huske: til høsten begynner hun på videregående. Kortet er egentlig en dorullkartong og inspirasjonen fra min svigerinne som jeg scrappet sammen med i ferien. Ja Synnøve, hva synes du? Hehe


Her er noen bilder:


Ingen kommentarer: