29. jul. 2008

Offroad kjøring i det siste

Dette har vært en periode med avsporing fra papirhobbyen. Kanskje fordi det var lettere å holde på med symaskin, kanskje fordi det var moro å endelig lære nye fremmedord som ''spole'' o.l...hehe.

Så nå kan jeg sy en søm og sy stort sett rett frem (med noen svinger), noe som har resultert i en ringslynge av typen KID gardin. Falt pladask for stoffet og jeg likte resultatet. Selv om jeg klæsjet på en blonde for å skjule sømmen. Mannen likte ikke blonden men jeg er jo en scrapper, ting skal jo ha en finish, tross alt!


Så jeg har vært litt ''bortevekk'' i bæredings-land og jeg må si at det er moro å oppdage en helt ny verden samt lære å sy litt selv. Men jeg er en scrapper. Jeg har ikke tålmodighet til å sy..og heller ikke tid. Her er min aller første sydde ting, en ringslynge.
Om det blir flere vet jeg ikke men moro var det!


Back to scrappin'!

Ingen kommentarer: