18. jul. 2008

Scrapping

Nå må jeg scrappe igjen kjenner jeg. Det kommer så mange flotte LOer på www.scrapping.no at inspirasjonsklumpen holder på å sprekke. Ikke vet jeg om jeg kommer til å klare å overføre alle ideene til LOene jeg skal lage til min søsters bok men jeg skal prøve så godt jeg kan. Scrapping er ikke det jeg oftest setter av tid til men jeg elsker det, på lik linje med kort.
Jeg har ca 6 LOer jeg må lage, av min søster og hennes veninner så det må bli ungdommelig. Venter på 100 ark fra Papertrends, som forøvrig legger ned butikken og hadde 50% salg på alt, men jeg tviler på at jeg får alle arkene. Broggis har vært innom og det var visst ganske skrapet for alt...

Venter i spenning! Eller nei, jeg ringer Papertrends, hehe

1 kommentar:

Broggis sa...

Hva sa dem på papertrends da??
Glemte å fortelle deg at jeg var innom Hobbyhimmelen i Kristiansand... I dag skal det scrappes her kjenner jeg. Det klør...