5. aug. 2008

Latt meg rive med...

Disse utfordringene får meg virkelig til å miste nattesøvnen, hehe. Ikke i negativ forstand..jeg ligger til sent på kveld og grubler over hvordan jeg skal angripe skissen eller oppgaven. Konkurranseinstinktet har sikkert noe av skylden. Nei, seriøst, motivasjonen skyter i taket og jeg får lyst på MERE! Derfor oppsøkte jeg flere utfordringsblogger og denne gangen er det en ikke-norsk:
http://2sketches4you.blogspot.com/
Synes skissen var enkel men full av muligheter til å lage egen vri. Jeg har latt meg inspirere av syingen jeg har vært innom i det siste og prøvde å overføre det til papir. Om det er vellykket skal jeg ikke diskutere men jeg fikk det iallefall til. Er ikke helt sikker på om denne bloggen er engelsk eller amerikansk?


This is my first time to show my card on a foreign site and my english is pretty rusty so bare with me ;)
This sketch is just incredible, simple and it opens for many ideas. (I don't like too complicated sketches because they have too many restrictions)
I am very inspired by the fact that I can use sewingmachine. Don't laugh, but I've never used it before last monday . So I wanted to use this new knowledge on my cards and this is my first attempt. Materials are mostly fabrics (velvet and silk), and I don't remember the rest because I used a lot from my leavings-box today.





10 kommentarer:

moralia sa...

Stunning card!!! I love the felt flower with the material under it.. yum! Thanks for playing along with 2S4Y! :)

Perky Nihilist sa...

Love the color combination. So pretty.

By the way, your hair is very cute. I used to wear mine that way and really miss it.

Great card!

Kazan Clark sa...

Wow Maria welcome!! Your Card is gorgeous. So glad you joined us - can't wait to see what you do next week with Laura's sketch :)

kath sa...

Fabulous card for the sketch and love all the textures and detail - love the felt flower
Kath
xxx

Tonya sa...

Beautiful card! Love how you used the fabric...great job!

Christine sa...

What a fabulous card! I love all the different fabrics you used on it, and the felt flower is so cute! Beautiful work with this week's 2S4Y sketch!

Anne Lise sa...

Så flink du er :)

Paper Boutique sa...

Great job Maria loved the fabrics!

Joke sa...

Lovely card, love all the fabric. Great take on the sketch.

Joke

Tracey sa...

Gorgeous card love all the fabrics :-)

Hugs
Tracey
x