4. aug. 2008

Mitt bidrag til Sukkersøtt

Bloggen for kortutfordringer har herved åpnet og min lykke kunne ikke vært større! Den første utfordringen er å lage et kort som er inspirert av bloggnavnet, ikke er kvadratisk og en skal bruke charms. Det siste fikk jeg litt trøbbel med da jeg er tom for charms men en metallduppeditt synes jeg gjør susen. Om det ikke blir godkjent, gjør det ikke noe for jeg er så glad!

Hvorfor? Jo, min stil er ikke sukkersøt og jeg slet veldig med å få til å ''dalle'' så mye, hehe. Meeeen...dette ER jo en utfordring! Så selv om jeg kviet meg lenge for å sette meg ned med og sette til livs min versjon, var dette kjempemoro!

Så om kortet: det er skjært i legekors - stil ( noe mannen min ikke helt skjønte og begynte å le av ''ironien når han så ''get well'' tagsen:). Jeg har lenge tenkt på å lage et kort med slikt tema så anledningen kunne ikke vært bedre! Kombinasjon rosa/brunt er en av mine favoritter. Brukt bånd og blonder, rub-ons fra Fancy P., hjerter fra TH grungeboard og litt glitter. Tagsen, charmsen og det grønne båndet kjøpte jeg på Scrappiness og husker dessverre ikke navnet på produsenten.

For de som ikke ser det, var min vri på ''sukkersøtt'' å ta det litt bokstavelig så all denne pynten er limt på en liten sjokolade kjøpt på Kremmerhuset. Er man syk, må man ha noe å kose seg med :)




10 kommentarer:

Kristine sa...

Dette var da et kjempeflott god bedring kort! Likte formen veldig godt. Og en liten sjokolade gjør jo alltid susen!
Ha en flott uke!
Klem fra Kristine;)

Elisabeth sa...

Hehe, så utrolig kul idè :) Likte kortet ditt veldig godt jeg :)

eba sa...

Oj, denne var kul... ja og sukkersøtt *hehe*

neeta sa...

Kjempeflott bidrag, veldig stilig form på kortet!:) Takk for at du er med på utfordringen;)

Hanne sa...

Å jøsses, den idéen der kommer jeg til å lifte! Virkelig smart form på et sånt kort! Nydelig laget var det også, med sjokoladen som prikken over i'en. Er ikke sjokolade sukkersøtt, så vet ikke jeg :)

Flott at du ble med, Maria, ha en super mandag videre!

Maya sa...

Så stilig kort!
Og helt enig med deg,er man ikke i form,hjelper det med en sjokolade :)

Takk for att du er med :)

Klem fra Maya

Åshild Ruud sa...

Genial løsning *smile* Og definitivt sweet as candy!

Ha en fin-fin dag :)

Åshild

VyanMica sa...

kjære deg da!!! for et nydelig og spesielt kort du har laget <3 Har aldri sett noe lignende :D Hurra for deg :O)

scrappegal sa...

Wow!! For et dødskult kort!!! En GENIAL ide!!!! :) Åssen får du til den sorte/mørke kanten rundt selve bildet ditt,med signaturen din nederst i hjørnet??

Anne Karin sa...

Dette var et kjempe fint kort! Orginalt!