1. aug. 2008

To nye kort

Hehe, søsteren min lo av meg mens jeg satt og laget blomster - kortet men hun skal få angre seg, for nå får hun det ikke, selv om jeg har hatt planer om å gi det til henne. Tror hun likte sluttresultatet men jeg skal ha henne på pinebenken *glis*
Det andre kortet skal jeg kanskje gi til min exstefar som bursdagskort men har ikke bestemt meg ennå. Synes ikke det kortet kom akkurat fint frem på bildet. Brukte limputer for å få litt 3-D effekt men det vises ikke så godt.






3 kommentarer:

flemse sa...

dritt kult blog! jeg kan lide norsk, det er veldig kult. hilsner fra danmark :)

mavir07 sa...

Liker veldig godt det du har laget.
Liker godt også at du har en egen stil.

Klem marita

Lula sa...

OMG, så nydelige kort og loer du lager!! Virkelig masse inspirasjon å hente i bloggen din;) Men jeg syntes jeg har sett deg før engang...hm...noe kjent med deg. Kanskje det er at jeg har sett bilde av deg på scrapping eller minne? Nei, jeg er ikke sikker... men du virker kjent;)

Ha en flott helg