9. aug. 2008

Utfordring #2 Sukkersött: vennekort

Denne gangen var temaet ''vennekort''!

Prøvde meg på litt freestyle og så har jeg lovet meg selv å lage noe uten å bruke sverte på kantene..helt ''plain'' kort altså. Vet ikke helt om jeg trives med det så da har jeg kanskje ikke den ''sterile'' stilen som jeg trodde? Eller var det bare at hodet mitt er fullt av ferietanker og planer at jeg rett og slett ikke får til noe? Jeg slet tom. med å ta bilde av saken også, haha

Dette bidraget har jeg ikke de store forhåpninger til men jeg blir med lell. Moro er det uansett!
Jeg prøver å fære flink til å bruke restekassa så det eneste jeg er helt sikker på er at blomstene er fra Heidi Swapp og rub-onsene fra American Crafts og Fancy Pants.



10 kommentarer:

Hanne sa...

Jeg syns kortet ble råstilig, med modige og morsomme og stilige fargekombinasjoner!
Husker godt da jeg gikk på mitt første kortkurs... Da vi skulle sverte kantene tenkte jeg "skal vi virkelig ødelegge det flotte papiret?" *hihi* - og nå har det blitt et "must", men det er da vitterlig fint uten også!

Flott at du ble med denne gangen også, ha en god helg!
Klem fra Hanne:)

Maya sa...

Herlig kort,med flotte detaljer og fargekombinasjoner!

Takk for att du er med :)

klem fra Maya

Anne Kristine sa...

Stilfult kort og likte farge kombinasjonen du har brukt.
og fint oppsett :o)
Ønsker deg en god reise til Tyrkia.
Og takk for at du er med på utfodringen.
Klem fra Anne

neeta sa...

Et utrolig flott kort! Digger den rene stilen din, det blir så lekkert! Takk for at du er med på utfordringen denne gangen også:)

Kristine sa...

Wow! Jeg digger sånne kort som dette! Jeg har begynt å lage slike mer og mer. Og det å ikke sverte kantene er supervanskelig når man først har blitt vant til det ;)
Takk for at du eltar.
Klem fra Kristine

Lise sa...

Bare et ord å si: Stilrent! Ha en fin kveld. :-)

SOLBLOMST, sa...

Synes du har laget et veldig flott kort.

Kristine sa...

Hei igjen Maria!
Tusen takk for flott ord om bloggen min! Det varmer!!
JEg har funnet blogger templaten min her:
http://www.eblogtemplates.com/templates/blogger-templates/

Klem fra Kristine

Wenche sa...

Et flott og annerledes kort! Stilig!

Joanna sa...

Jeg synes kortet ditt er helt topp jeg:)Den som får det blir sikkert glad.
Klem fra Joanna