5. sep. 2008

Award fra Broggis

Kjære, vakre, nydelige Broggis: tusen takk for enda en award! Du er bare så skjønn å snakke med, scrappestilen din er til å spise opp og jeg har sagt til meg selv: ''jo, når jeg blir flink til å scrappe skal jeg gjøre sånn som Broggis''. Du er nå litt gal men jeg gleder meg hver gang jeg slår på MSN til å få min dose med hverdagsgalskap, hehe.
Her er herligheten:


Og dette skal jeg gjøre:
1. The winner can put the logo on their blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 5 other blogs.
4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them
5. Put links of those blogs on yours.
6. Leave a message on the blogs you have nominated
Og de nominerte er:
Broggis, right back at 'ya! Jeg kan ikke tenke meg noen andre å ha som førstemann på lista mi! Du er kreativ, dyktig, en stor inspirasjonskilde, en jeg kan dele teite og mindre teite hverdagsting med og ikke minst: du er morsom og snill!
Vyan Maria oppdaget jeg på forumet og på sukkersött.no. Hennes kreasjoner forbløffer og jeg kjenner jeg gleder meg til å se hva neste prosjekt kommer til å bli. Stilen hennes er noe annerledes enn min da jeg er litt mer enkel i pyntingen men jeg lar meg alltid fascinere av de ureolig flotte og ofte sammensatte detaljene hun har på kortene sine. Utrolig dyktig dame, og hyggelig ikke minst, utfra det jeg har sett på scrapping.no:)
Ruby, nå må du oppdatere bloggen din snart ;) Jeg kjenner Ruby fra scrapping.no forumet og hun har vært min inspirasjon egentlig helt fra jeg var baby i scrappingverden. Hun er stort sett en scrapper men altering-prosjektene hennes er stunning! Tror mye av grunnen til at jeg liker hennes stil er at det alltid er enkelt men allikevel utrolig stemningsfult og fullt av utrykk.
Bibbi er en enormt dyktig kortlager. Jeg må innrømme at misunneligheten stiger noen ganger og jeg skulle ofte ønske jeg var så flink i kortlaging. Hun har sin lett gjenkennelige stil, men kan å overraske! Bloggen hennes er fryd for øyet, mange vakre ting å se!
Carina er en scrapper jeg ofte titter innom. Nå må jeg ha hennes blogg på lista mi. Bare se på de detaljene, helt utrolig masse stilig inspirasjon å hente i denne bloggen. !!


3 kommentarer:

Broggis sa...

Søte deg!! Tusen takk! Er så glad i plapringa vår!

VyanMica sa...

tuuuusen takk Maria, for award, men mest for utrolig rørende ord. betyr mye når det kommer fra en som er så dyktig og snill som deg *kjempestor klemmm* vyan maria

bibbi sa...

Tusen hjertelig takk for awarden Maria!!! - og utrolig fine ord, det varmet meg langt inn i hjertet :)

Ha en fin dag!

Johanna