22. sep. 2008

Da har jeg vært på mitt første treff! Utrolig gøy, vo holdt på til nærmere to på natten. Gjengen bestod av 6-7 utrolig herlige og tildels gærne kvinnfolk men det er første gang jeg opplever at jeg stiller opp på en samling der jeg føler at kjemien stemmer SÅ bra. Helt fantastisk!
Hadde jeg med meg kamera? JA

Tok jeg noen bilder? NEI.... Halo? Skal jeg på treff med damene igjen? Så absolutt! Og jeg gleder meg :)

For tiden går det mest i scrapping til min søsters bok + serieproduksjon av julekort. Sistnevnte legger jeg ikke ut bilde av, av åpenbare årsaker ;) LOene kommer når jeg har sommet meg til å scanne de. NIKON er fortsatt til reparasjon men her kommer et sniktitt av hva jeg driver med når jeg går lei julekortene:



Det er nå to uker til jeg skal begynne å jobbe igjen. Da er min permisjonen over og Mariamannen skal ha sin måned med knøtten. Spørs hvor mye tid jeg får til scrapping da men jeg håper jeg vil klare å sette av iallefall en dag i uka? Nei...mere? Hehe

1 kommentar:

Broggis sa...

Kjempe koselig med treff sammen med deg Maria. Gleder emg til flere av de. Lækkert kort fra deg<3