8. sep. 2008

Handlet hos Papirloftet

Nå gleder jeg meg til pakken kommer og det gjør den helt sikkert i løpet av uken. Det ble en del materialer til julekort, rub-ons og gluedots, det går det utrolig mye av! Oppdaterer med bilde så snart jeg har åpnet pakken!
Tok litt tid før jeg la ut bilde men bedre sent enn aldri?

Ringte Nikon og de sitter klare ( har du hørt, som om jeg er dronning av England, hehe) til å ta imot objektivet. Håper dete går på reklamasjon, kan ikke tenke meg annet?
Ellers er vi nesten alle i heimen forkjølet. Thomas har snørret i snart en uke og nå er mannen og jeg snufsete sammen. Bare Niclas som står igjen...vi håper ikke han får det.

I morgen skal jeg på veninne-barseltreff og dele ut eggkartongene + at jeg har enda en ting å glede meg til: jeg skal på treff hos Scrappiness den 19 !! Jippi!



Her er forresten et bilde av vår lille Thomas som har lært seg å stå:



Ingen kommentarer: