17. sep. 2008

KREATIV SJEL?

...på ww.scrapping.no forumet! Trodde jeg skulle dette av stolen når Broggis sendte meg nyheten på MSN. Jeg bruker egentlig aldri å titte så mye på ''de utvalgte''. Det er en del av forumet jeg helt har glemt. Og hvem ser på mine kort når det er så mange andre flotte der ute?

Forresten, jeg er så enkel i stilen at det er sjelden noen legger merke til det jeg lager (trodde jeg)

Men her er teksten som ble lagt ved kortet:



Lina: Valget mitt denne gangen gikk til et kort -Maria- har laget. Dette er et så nydelig kort i all sin enkelhet - og jeg kan bli sittende å se på det og nyte det uten at det er stæsja mer enn det er. Det viser at man kan få frem gode følelser uten å gjøre så mye ut av det - dette kortet har en hensikt - og den blir oppnådd! Fargene er fine - og tråden er flott - den er symbolsk og binder noe sammen, og gjør seg veldig med knappen. Det er verdt å titte inn i korttråden til -Maria- - hun lager mye fint og er flink med farger! Mye inspirasjon å hente av denne jenta! Stå på -Maria-!






Nå skal jeg kjenne litt på stoltheten, så skal jeg lande og fortsette å lage julekortene. NIKON er fortsatt til reparasjon så jeg har ikke anledning til å ta bilde av noe jeg lager men så snart den er fixet, skal jeg knipse i vei og lege det ut ;)

2 kommentarer:

Broggis sa...

Endelig!!! Så fortjent kjære venn! Det er dette jeg har prøvd å fortelle deg i lang tid! Keep up the good work!

synnøve sa...

gratulerer Maria,- jovisst er du en kreativ sjel!!!

skal følge med inn på forumet.