28. sep. 2008

Utfordring #9 på Sukkersött

Utfordringen denne uken er komponert av en utrolig dyktig kortlager, Bibbi. Hun har sin særegne lett gjenkennelige stil og det kan ta lang tid før man klarer å ta øyne vekk fra kreasjonene i hennes blogg. Hun har, ikke minst inspirert mange til å lage vakre ting.
Oppgaven fra henne lyder slik:

- kortet/prosjektet skal ha minst 2 bretter
- en eller flere snøkrystaller
- bånd og bling
- det skal komme tydelig frem at det er et julekort/prosjekt

Brettene var ikke noe problem, heller ikke snøkrystallene eller bånd og juletema, men jeg eier jo ikke bling! Så da bar det til smykkeskrinet med en stor dose håp om at jeg finner noe der. Og det betalte seg: en ring mindre og et kort med bling rikere. Fin balanse, spør du meg. Den ringen bruker jeg aldri allikevel...

Her brukte jeg : håndlaget papir kjøpt på bokhandel, bånd, snøkrystaller i metall ( det nederste er brad kjøpt på Papirloftet). Stempelet ''god jul'' er også Papirloftet mens rubon rammen er American Crafts. Ellers er det litt glitter og småtteri som jeg ikke husker produsentene på.




12 kommentarer:

Christine sa...

Wow, for et nydelig kort! Skikkelig julete og fint!

Jorunn sa...

Nydelig julekort, og så stilig bretta!!
Herlige farger!

Sylvia sa...

What a lovely christmas card! Love the snowflakes with the bling brads in the middle :-)
love & smiles, Sylvia

Wenche sa...

Herlig og skikkelig "julete" julekort! lekkert!

VyanMica sa...

aldeles vidunderlig Maria!!!! <3 jeg tar av meg hatten for deg- for dette kortet var fantastisk, kreativt og vakkert!!! elsker formen på det og fargene du har brukt <3 kjempestor klemm vyanmica

Bente sa...

Ett realt vakkert julekort! Flott og kreativ bretting:=)

Pia sa...

Et super fint julekort med flotte detaljer og farver

Kristine sa...

Et kjempeflott julekort!
Så masse fine detaljer du har pyntet med!
Tusen takk for at du er med på utfordringen!
Klem fra Kristine

Maya sa...

Nyydelig julekort!
Lekre farger og detaljer!

Takk for at du deltar,
klemmer fra Maya :)

Solveig sa...

Nydeligt, ble så lekkert med det hvite garnet på!!

Joanna sa...

Utrolig lekkert kort:)
Å robbe smykkeskrinet kaller jeg pågangsmot;)
Good job.


Klem fra Joanna

jogjacartoonvisit sa...

so beautiful...