28. okt. 2008

2. plass i Kort O Mania #4

Jippi! Hvor skal dette ende? Jeg ante ikke at jeg lagde kort som folk faktisk likte og nå får jeg stemmer så jeg kommer til finalen og velså det. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive følelsen men det varmer iallefall noe enormt :)

Her var oppgaven:


Denne uken skal dere få lov til å lage et formkort. Dvs: et kort som er laget som en form eller figur Dere står fritt til å velge hvilken form kortet skal ha, men det skal IKKE være firkantet, altså ha fire kanter. Eks. kan det være rundt, ovalt, trekantet, formet som en silhouette el lignende. I tillegg skal du være kreativ ved bruk av knapper. Det skal være brukt minst 5 knapper på kortet. Tema er fritt


Og her er resultatet som fikk så mange stemmer at jeg kom på 2. plass. Jeg leder fortsatt sammenlagt..






Vinneren var nykommer på Scrapping.no, Cala. Hun laget et helt utrolig haloween kort. har aldri sett makan til kreativitet og kvalitet i et kort. Det fanget blikket med en gang jeg så det og da skjønte jeg at '''dette måtte bli vinneren''. Gratulerer Cala med dette superflotte kortet:


PS: håper det er ok at jeg lånte bildet fra din blogg

2 kommentarer:

Carina sa...

Hei Maria.

Tusen takk for fine ord, de varmer så utrolig... Det er helt i orden at du låner bilde av kortet mitt, det er en ære for meg...

Et fantastisk lekkert kort du har laget til denne konkurransen også Maria. Det var utrolig tøft :)

Ha en flott dag :)

Klem Carina

Nina sa...

Så kult kort!! Tar av meg hatten for de stilige kreasjonene dine altså!! Hilsen fra amatøren ;)