7. okt. 2008

Andreplass

Kortet mitt har kommet på andreplass i oppgave 1 i Kort-O-Mania på Scrapping. Tenk, andreplass i min aller første Kort O Mania :) Jeg er utrolig fornøyd og ikkeminst ydmyk over at så mange har stemt på meg. Det var en skisseoppgave og sånn ser det ut:




Konkurransen varer i 12 uker og det er en oppgave pr. uke. Oppgave nr. to er å lage et maskuling kort. Jeg kastet meg over det da jeg synes det alltid er like utfordrende å lage kort til en mann. Nå var jeg veldig diplomatisk når jeg sa ''utfordrende'', hehe. Nå er det levert og jeg gleder meg til avstemningen som starter fredag kveld. Skal bli kjempemorsomt å se de andre bidragene: en kjempeinspirasjonskilde! ( laaangt ord gitt). Dette kortet har jeg ikke lov til å legge ut bilde av før vinneren er kåret så det kommer om ei lita uke

Nå skal jeg begynne med utfordring # 10 på Sukkersött : tema brunt og grønt!

7 kommentarer:

May-Liss sa...

Gratulerer med 2.plass! Kortet er helt nydelig!

nabon sa...

Grattis med 2.plass, fikk min stemme ja!!! Nydelig!!

Anette sa...

Gratulerer med 2.plass!!! Nydelig kort. Har sneket rundt i bloggen din en stund, og du er virkelig dyktig på kort. Jeg henter masse inspirasjon her inne.

Inas lune hjørne. sa...

det var et nydelig kort! Det finn min stemme og. :o)

Sylvia sa...

wow! this is so delicate and truly beautiful! love every detail on this card - it's fantastic!!! :o)
love & smiles, sylvia

Anita Hagen sa...

WOW for et herlig kort, både lekkert og tøft på samme tid. Herlige farger og superstilig med litt rufsete kanter. Dette gikk rett hjem hos meg *sukk*

Ha en finfin dag videre!


Klem fra Anita

~Kjersti~ sa...

ÅÅH, lekkert!