8. okt. 2008

Bidrag til utfordring #10

.... på Sukkersött! Oppgaven er å lage et kort i grønt og brunt og som sagt så gjort! Her kommer mitt bidrag til fargeutfordringen:



Arkene her er fra norsk papirdesigner, Vibeke Spigseth ( takk for hjelpa med navnet Broggis, hehe). Chipboardspenna kjøpte jeg privat på Scrappingforumet da noen ville kvitte seg med rester. Har du hørt sånt? Hehe
Teksten er rubons fra Kaiserkraft og de hvite blomstene som jeg har valgt å utvide pynten på arket med er fra BG. Moro å bruke farger jeg ikke er vant med, egentlig synes jeg det er lettere å lage noe med blått/brunt og rosa/brunt. Men dette var vel en utfordring?
;)



12 kommentarer:

Pia sa...

super flot bidrag

Oxana sa...

Kjempeflott kort!

Paperaddict sa...

Å guri, dette var lekkert!

CarolinesGlede sa...

nydelig kort! Ren og pen stil! :)

Rønnaug S. sa...

Så fint kort. Likte vledig godt oppsett og papirvalg og alt sammen :)

Bente sa...

Råstilig!!!

Torill sa...

Så stilig!!! Likte så godt magebeltet! Tøft!
Du har laget så masse flott her! Spørs om jeg må titte innom deg senere også!
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! alltid kjekt med tilbakemeldinger!
klem

Sylvia sa...

beautiful card! love that big buckle :o)
love & smiles, sylvia

Maya sa...

Enkelt og elegant!!
Nyydelig med beltespenna :)

Takk for att du deltar,
klem fra Maya :)
Ps; Grattis med 2.plassen i kortomania :)

Joanna sa...

Kjempestilig kort fra deg :)Jeg likte den spenna.


Klem fra Joanna

Nina sa...

Hmm - trur ikke jeg har vært her før, eller?? Mye lekre kort :) Satser på at vi får det moro på treff sammen flere ganger ;)

Anne Kristine sa...

Så stilig kort !! Likte den rene stilen ...elegant var det!
Og så smart å bruke beltespennen på den måten..må jeg huske ..har noen rester jeg også.. he,he men de skal jeg nok klare å bruke selv ja. Dukker alltid opp noen gode ideer som her. Takk for inspirasjon Maria.
Og takk for at du deltar.
klem fra Anne