14. okt. 2008

Dette var moro!

Jeg vant i Kort O Mania (oppgave 2: mannekort)!!! Konkurransen strekker seg over 12 uker der en får en oppgave hver uke. Hver fredag er det avstemning og de 6 som får flest stemmer går i finalen. For hver gang man deltar, får man 5 poeng + ekstrapoeng for 1, 2 og 3 plass. Forrige gang havnet jeg på andreplass i finalen og denne gangen vant jeg så sammenlagt leder jeg hele sulamitten. Meeeen....ned på jorda igjen: dette er bare oppgave 2 og det er 10 uker igjen. Oppgave 3 er nå levert og utfordringen var å lage et kort i nyansene av EN høstfarge. Synes ikke det var så enkelt men nå er det ferdig og jeg gleder meg til å se alle bidragene førstkommende fredag.

Denne gangen var jeg forresten overbevist om at kortet til Ellas kom til å vinne. Det var et utrolig stilig Mikke-muskort og både mannen og jeg mente at det ville være en verdig vinner. Det kom på 3. plass denne gangen. Gratulerer Ellas, du er kjempedyktig og alltid en inspirasjonskilde for meg :)

Her er vinneren denne gangen:




PS: jeg har nå lært meg at jeg ikke skal ta bilde med tofarget bakgrunn, hehe.

5 kommentarer:

Broggis sa...

Gratulerer!! Dette var veldig fortjent!!! Dette er det helt rå på!

VyanMica sa...

gratulerer maria :D meget velfortjent :D men husk at det er KORT-O-MANIA du deltar i og ikke skiss-o-mania *kremt* hehe :D

Maria sa...

Vyan, skjønner ikke hva du snakker om, det står ko ''KortOmania'' der jo....*fnis*

Nina sa...

Kjempekult kort! og nå ser jeg at jeg må slutte å gi bort hodeskallene jeg har ;)

VyanMica sa...

*kjempestor klemm* :) gleder meg til å se hva du har laget til denne ukens kort-o-mania :) Du har blitt en av mine kortis favoritter i det siste :D elsker alt du lager :) Har ikke tid til å scrappe selv så mye for tiden, men lover å komme sterkere tilbake :O) Håper du får en hærlig onsdag flinke skjønne du!!!! Hilsen VyanMica :)