10. okt. 2008

Et funn!

Så herlig at noen deler sine kreasjoner med andre! Sjekk ut DENNE :) Hun lager tags og billetter og alt mulig rart og deler det på bloggen til fri nedlasting, til min og andres stooore glede! ( kanskje ikke butikkenes, hehe )

Det er fredag og snart er jeg ferdig med min aller første arbeidsuke etter fødselspermisjonen. Det går veldig greit og jeg føler at jeg er tilbake i gjenget igjen. Jeg gleder meg hver dag til å dra hjem og se barna da... *sukk*
I dag er det treff på Scrappiness, som nå har gjenåpnet i ny drakt i Sarpsborg. Var innom der forrige uke sammen med Anette. Vi skulle ikke shoppe noe...neida... Trenger jeg å kommentere mere?
I går kveld laget jeg tre nye kort men trenger dagslys for å ta bilde av de. Så jeg regner med at det kommer her en gang i løpet av kvelden. Jeg trengte å lage noen helt enkle kort, bare for å få følelsen av at det går litt unna. I det siste har det tatt både 2 og 3 timer å lage bare et, da jeg bare har laget til konkurranser..

Ingen kommentarer: