27. okt. 2008

Gaven med stor G

...jeg fikk av min kjære og guttene er over all forventning. Bokstavelig talt. Iom. at vi skulle til Oslo, overnatte på hotell og kose oss med god middag osv... så forventet jeg ikke noen ting i tillegg. Overraskelsen var derfor enorm når denne stooore pakken kom på kjøkkenbordet etter middagen på fredag. Og når jeg pakket det opp, lå dette oppi:


En Portable Photo Studio! Nå er det slutt på venting på dagslys, flerfargede bakgrunner, skygger og feil farger på prosjektene mine. Nå skal jeg ta bilder når jeg vil, ved bare å pakke opp denne saken og sette den opp! Jeg har vist mannen dette for leeenge siden men jeg visste at dette aldri kom til å komme på handlelista mi da det oftere frister å bruke pengene på scrappesaker enn utstyr, hehe
Oslo-turen var knall! Vi dro inn til byen ca 13:00 på lørdag og var ute par timer senere, etter å ha sjekket inn på Scandic Hotel på Byporten. Visste ikke det var hotell der. Var knallbra...og frokosten var på Egon *glise*. Iallefall...en pils på Tre Brødre, middag på Hard Rock Cafe og dart på To Dogs...kjempekveld :) +++at vi fikk sove så lenge vi ville på hotellet søndag morgen. Været var perfekt så vi tok oss en rusletur på Operaen. Herlig konstruksjon!!!!
Nå er det ''back to reality'' med jobb, guttaboys og hus. Lørdag skal jeg på Vestfoldtreffet og helga etter det arrangerer jeg treff selv med 20 påmeldte. Iiiiik! Kjempespent!
Om par timer avgjøres hvem som vinner Kort O Manias oppgave 4. Jeg er i finalen og foreløpig på andreplass. Tror det blir med det gitt. Så moro !

1 kommentar:

Madam sa...

Wow... for en gave !!! Heldiggrisen :-) Og Gratulerer med vel overstått.