29. okt. 2008

I all enkelhet

I kveld laget jeg et enkelt kort til mannen som skal innom jobben for å takke for seg ... og for avskjedsgaven. Måtte lage noe som kom til å bli akseptert. Altså: ingen damete ting, farger, blomster osv... Det ble godkjent og jeg er herved fornøyd for i kveld.
Rigget opp det lille fotostudioet mitt. Trodde alt skulle bli så mye enklere men den gang ei. Jeg har visst enormt mye igjen å lære. Stativet må bli bedre, lyspærene jeg bruker tror jeg at jeg må finne bedre alternativ til og den gråplata som Vyan stadig tipser meg om må snart i hus. Skjønner godt at de som driver med foto ikke har tykke lommebøker! Hehe
Og nå er det kun to døgn til stortreffet i Vestfold!




3 kommentarer:

Madam sa...

Syns det var et knallfint, absolutt "ikke damete" kort. Håper "mannen" ble fornøyd også.
Ha en fortsatt fin dag :-)

Broggis sa...

Lækkert, lækkert!! Du er så flink, tryller med alt du!

nabon sa...

Lekkert, og etter i går på treff er jeg klar for å se mer kort fra deg asså!!! Snakk om effektivitet!!

Se i bloggen min, utfordring til deg der!