11. okt. 2008

I siget

Ja, nå har jeg fått laget noen kort. Ikke like fornøyd med alle men det er sikkert sunt at jeg prøver meg på nye ting... Begynner å oppdage en ting: jeg er ikke stempelgal akkurat. Jo, swirlene, tekststemplene og sånne tilbehørs-stempler er greit. Men figurer, dyr og mennesker av div. slag synes jeg bare lager begrensninger når jeg skal lage kort. Føler at jeg må bygge rundt stempelet på en måte. Noen flere som har det sånn mon tro?

I går var jeg på treff på Scrappiness. For en kjempegjeng altså :))!! Mitt andre treff med de og jeg er sulten på mere og mere og mere... Vi holdt på fra 6 på ettermiddagen til 1 på natta. Da kom trøttheten - plutselig og vi ga oss! Gleder meg masse til neste gang jeg møter dere jenter! Jeg laget 3 kort men det ene er oppgave til SkisseOmania på Scrapping så jeg legger det ikke ut før resultatene er klare.

Her kommer siste par dagers puslerier:






3 kommentarer:

Broggis sa...

Takk for i går, det var så hyggelig!! Gleder meg til neste gang allerede. Har sendt Lars på scrappiness etter restene jeg glemte i kampens hete (bokstavelig talt).
Kortene er bare superlekre!!!

Nina sa...

Takk for i går :) Du klarte vel å få med deg alt du, bortsett fra hjørnepunchen din. Fordelen med å gå sist er at man bare kan raske med seg restene *he he*

Kjempeflotte kort!!

~Kjersti~ sa...

Du lager skikkelig flotte kort, altså! TUSEN takk for inspirasjonen!! :)