15. okt. 2008

Konfirmasjon? Nå?

Jada, jeg går gjennom restene, hehe. Fant et mønsterark fra Vibeke Spigseth, altså rest av et mønsterark og tenkte det var kjekt å lage et konfirmasjonskort. Greit å ha i samlingen? Metallskiltet kjøpte jeg fra en amerikansk nettbutikk som jeg ikke husker navnet på og det embossede underlaget er kjørt gjennom i Cuttlebug-en på treffet på Scrappiness. En kjekk dings!!



Treffet som jeg arrangerer den 8. november her i Moss har nå fått 20 påmeldte. Det er nesten helt sikkert at Scrappiness kommer og jeg både gleder meg og er vettaskremt samtidig. Har jo aldri arrangert et treff og iallefall ikke med så mange mennesker. Meeeen, dette kan jo bare gå bra. Hva er bedre enn å sitte sammen med 20 andre som liker å gjøre akkurat det samme som meg? *glise* Gleder meg til å møte hver og en av de!



Ja, før jeg prater meg helt bort, her er konfirmasjonskortet:





Ingen kommentarer: